“Stranka ima vedno prav” … je seveda!

Stavek izvira iz leta 1900!! In še danes, ti ga pomolijo pod nos, kot “sveto pisano besedo”, na vsakem delovnem mestu, kjer imaš opravka z strankami. Na videz oguljena fraza, ki deluje klišejsko, a ljudje si ga spretno prikrojijo po svoji meri in si tako jemljejo pravice, do nekulturne komunikacije, izsiljevanja, groženj in poniževanja.

Stranka ima svoje pravice in jih absolutno lahko zahteva, z zdravo komunikacijo in utemeljenimi argumenti, je vse rešljivo. Ali ima prav, se ugotavlja na podlagi faktorjev, ki jih pridobimo, ko sestavimo celotno sliko, od začetka do konca postopka. Žal, pa jo največkrat uveljavljajo in kar je najbolj zaskrbljujoče dosežejo stranke, ki imajo nizkotne pristope, ter si v imenu “sveto pisane besede”, vzamejo pravico poniževati in razvrednotiti prodajalca (ki je za tiste, ki tega niso ozavestili – človek).

Se z leti res naučiš, da si ne jemlješ k srcu vsak histeričen napad, zmerjanje in grožnje z odpovedjo? Ali z leti le otrdimo – otopimo. Nekateri, zaradi svojih vrednot ali karakterja, ne uspemo “požreti” vsega nametanega. Sama sem že ena od slednjih. Vsak dan se sprašujem, od kod ljudem pravica, da me tikajo, med tem ko jih moram jaz vikati, da me zmerjajo, pljuvajo jaz pa jim moram nastaviti drugo lice, mi groziti z odpovedjo, pa me oni sploh niso zaposlili, opsovati mi mater, ki je za vsakega zdravega človeka sveta oseba! Od kje si jemljejo to pravico? In zakaj se nikoli, niso dolžni za tako obnašanje opravičiti, pač pa, kot da že to ni dovolj, na koncu zahteva tvoje opravičilo, pa ne le stranka, ki ima vedno prav, pač pa tudi šef, ki stoji za napisanim. Učijo nas komunikacije, prijaznosti, toplega in razumevajočega pogleda, nežnega pristopa. Super!! Učenje nikoli ne škodi, veselim se vsake izboljšave sebe, kot prodajalke in konec koncev, kot človeka. A enostransko učenje ne more obroditi sadov! Kdo uči stranke osnove obnašanja? Namesto, da bi imela podporo pri vodji, ki bi stopil na mojo stran, ker mi pač zaupa in ve, da sem profesionalna, ter s tem pokaže stranki, da se je potrebno primerno obnašati, da bomo lahko vse rešili, stopi na njeno stran in tako s se je stranka naučila(kot majhen otrok), da z takim grdim načinom komunikacije in obnašanja lahko doseže vse! Razvrednotena sem, kot zaposlena in kot človek, ker ima pač STRANKA VEDNO PRAV!

Vem, da ne bom spremenila sveta, a sem morala dati iz sebe. Hvala vsem tistim strankam, ki so v osnovi ljudje in taka je večina, res ne smem posploševati. Obstaja tudi peščica res tistih sončnih ljudi, ki ti polepšajo dan in zaradi njih nekako zmoreš obdržati dostojanstvo na delovnem mestu!

Konec koncev, pa imamo nekaj res lepih, življenjskih modrosti, ki jim tudi leta ne zbijajo vrednosti, eno od njih je: LEPA BESEDA LEPO MESTO NAJDE!

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: